Zahájením spolupráce s prodejnami Pont získal Datart.cz dalších 23 výdejních míst v České republice.
„Jedním z důležitých aspektů, kdy se zákazník rozhoduje, kde produkt zakoupí, je právě dostupnost zboží – konkrétně vzdálenost výdejních míst od těch, kde se pohybuje. Proto jsme se rozhodli začít spolupracovat se sítí prodejen Pont, které jsou zastoupeny na většině významných nádraží,“ vysvětlil v oznámení Jiří Navrátil, ředitel online divize Datart International.
Konkrétní pobočku Pontu pro odběr zboží si zákazník vybírá při zadávání objednávky, úhradu provádí pomocí on-line platby, což je nutná podmínka.
Z platebních metod se nabízí služby Pay Pal, platba kartou nebo prostřednictvím platebních bran konkrétních bank. Doprava má pak být zdarma.
„Výrobek si bude moci zákazník vyzvednout v Praze již ten samý den a mimo Prahu druhý den po jeho objednání. Dovoz produktu na prodejnu je zcela bezplatný,“ popisuje systém Jiří Navrátil.
Obchody Pont však fungují pouze jako výdejní místa, s reklamací nebo vrácením zboží se zákazníci musí obrátit přímo na prodejny nebo helplinku Datartu. Cílem řetězce je v ČR dodat přes Pont celkem 5 % všech zásilek.
Slovenské čerpací stanice jako výdejny
Podobný projekt Datart rozběhl i na Slovensku, kde začal spolupracovat se společností Slovnaft. Ta provozuje na tamním trhu celkem 210 čerpacích stanic, na které si mohou zákazníci nechat zboží poslat.
„Podíl zboží vyzvednutých na stanicích Slovnaft na Slovensku neustále roste a v posledním období se pohybuje kolem 10 % z celkového počtu prodaných kusů na Datart.sk,“ dodal Navrátil.
Zdroj: Datart.cz, Slovnaft.sk