Společnost Datart otevřela novou prodejnu v bratislavském obchdoním centru Eurovea. Podle Datartu se jedná se o jeho největší a nejmodernější pobočku na Slovensku, která byla postavena na konceptu Shopper 21. století.
Podstatou tohoto principu je podle Datartu humanizace prostoru, která má přispět k tomu, aby spotřebitelé v obchodu strávili co nejvíce času. Prodejna je světlá, vzdušná a nabízí nové materiály, technologie a způsoby prezentace zboží.
Uličky jsou podle Datartu dostatečně široké pro volný pohyb zákazníků s kočárkem nebo invalidním vozíkem. V prodejně jsou zastoupeny všechny kategorie produktů, které Datart prodává, a vystavené jsou vždy nejzajímavější a nejprodávanější produkty.
Zákazníci mohou současně využít širokou škálu doplňkových služeb a dodávek e-shopu. Dodání zboží z e-shopu Datartu do prodejny je bezplatné. Nová prodejna bude otevřena denně od 10:00 do 21:00 a její podoba se má stát inspirací pro modernizaci dalších slovenských poboček Datartu.
Zdroj: Datart