Společnost Datart uvádí, že závěr loňského roku hodnotí jako úspěšný. Prodejci se podařilo dosáhnout rekordních prodejů, největší zájem byl již tradičně o mobilní telefony a jejich příslušenství či chytré hodinky, za očekáváním naopak lehce zaostaly notebooky.
„Během akce Black Friday jsme zaznamenali vyšší prodeje o téměř 10 % než ve stejném období v předešlém roce a podařilo se nám posílit podíl na trhu, což vzhledem k současnému vysoce konkurenčnímu prostředí hodnotíme jako velký úspěch,“ shrnuje Jan Pospíšil, obchodní ředitel Datartu.
Mezi nejpopulárnější produkty během akce Black Friday podle dat obchodu patřila sluchátka Apple AirPods a herní konzole PlayStation 5. Momentum pak gradovalo i v průběhu prosince.
Našli jste pod stromečkem elektroniku?
„Za celý prosinec se nám podařilo překonat plán i výsledky z roku 2022 o 6 %. Čísla z předchozího roku jsme dokázali pokořit každý den od 4. do 22. prosince, kdy se nám podařilo vygenerovat rekordní denní prodej,“ říká Pospíšil.
Nejvíce se na růstu podílely prodeje mobilních telefonů a jejich příslušenství či chytrých hodinek, méně se naopak dařilo segmentu notebooků, Dartart doplňuje, že výrazně rostly především prodeje značek Apple, ETA, TCL, Playstation, Acer, Dyson či Garmin.
Zdroj: Datart