Společnost Motorola oznámila, že novou marketingovou ředitelkou pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA) se stala Daniela Idi. Ta přichází ze společnosti Lenovo, kde působila jako ředitelka marketingu pro spotřebitele a teritoria v regionu EMEA a globální ředitelka marketingu pro prémiové spotřebitele.
Předtím pracovala v nadnárodních společnostech v segmentu módy a luxusu (LVMH Group, Coty Inc., Luxottica Group) a nedávno v technologickém sektoru, kde od roku 2016 pracovala na vývoji strategických marketingových přístupů v kategoriích PC a chytrých telefonů.
V nové roli ve společnosti Motorola bude podle zástupců společnosti hrát klíčovou roli při zlepšování strategické obchodní cesty, poskytování přidané hodnoty značky pro její zákazníky a partnery a rozvíjení obchodních ambicí společnosti Motorola.
Společnost Motorola je součástí skupiny Intelligent Devices Group společnosti Lenovo a zahrnuje divizi PC a chytrých zařízení a skupinu Mobile Business Group.
Zdroj: Motorola