Nový web D-Linku je rozdělen do třech hlavních sekcí – na řešení pro domácnosti, řešení pro firmy a řešení pro poskytovatele služeb.
Každá sekce v novém vzhledu zohledňuje členění produktového portfolia a zpřístupňuje informace o nabízených síťových produktech, multimediálních přehrávačích a cloudových zařízeních.
Pro některé zákazníky z řad domácností však může být mírnou překážkou, že lokalizace nového webu do češtiny není kompletní. Popisy a specifikace produktů, mezinadpisy a některé další texty jsou uvedeny pouze v angličtině. Sekce pro poskytovatele služeb je dostupná kompletně v angličtině.
Nový nástroj pro vyhledávání a srovnávání produktů
Návštěvníci mohou přímo na stránkách využít nástroj určený pro parametrické vyhledávání i pro porovnávání vybraných produktů a služeb. U srovnávaného zboží nástroj vypíše vedle sebe ve sloupcích některé parametry. Výpis srovnávaných parametrů je však poměrně úzký a nelze jej volitelně upravit.
Nový web je podle D-Linku navržený tak, aby byl snadno a intuitivně použitelný z mobilních zařízení, od chytrých telefonů až po tablety. Při prohlížení z Apple iPhone se však načítá stejná verze jako u desktopu, takže je pro navigaci a čtení obsahu nutné na stránce zoomovat a přesouvat se.
Výrobce uvádí, že obsah nové webové prezentace na www.dlink.cz bude do budoucna neustále rozšiřovat, a to především o materiály, jako jsou videa, podrobné návody řešící konkrétní situace, produktové listy a případové studie.
„Mezi hlavní cíle našeho nového webu patří především posílení vztahů s existujícími partnery, zpřístupnění užitečných a přesných informací o jednotlivých produktech a službách zákazníkům a sdílení odborných znalostí i zkušeností, které jsme během uplynulých 27 let získali. Naše společnost se neustále rozvíjí a vytvoření globálně dostupného webového portálu je součástí posilování značky D-Link,“ uvedl v oznámení Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link pro Českou republiku a Slovensko.
Zdroj: D-Link, ChannelWorld