D-Link spustil nový web pro zákazníky i poskytovatele služeb

26. 3. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: www.dlink.cz
Společnost D-Link oznámila spuštění přepracované webové prezentace, vybavené funkcemi, které mají zákazníkům zpříjemnit přístup k informacím o produktech a službách. Není však zcela lokalizovaný do českého jazyka.

Nový web D-Linku je rozdělen do třech hlavních sekcí – na řešení pro domácnosti, řešení pro firmy a řešení pro poskytovatele služeb.

Každá sekce v novém vzhledu zohledňuje členění produktového portfolia a zpřístupňuje informace o nabízených síťových produktech, multimediálních přehrávačích a cloudových zařízeních.

Pro některé zákazníky z řad domácností však může být mírnou překážkou, že lokalizace nového webu do češtiny není kompletní. Popisy a specifikace produktů, mezinadpisy a některé další texty jsou uvedeny pouze v angličtině. Sekce pro poskytovatele služeb je dostupná kompletně v angličtině.

Nový nástroj pro vyhledávání a srovnávání produktů

Návštěvníci mohou přímo na stránkách využít nástroj určený pro parametrické vyhledávání i pro porovnávání vybraných produktů a služeb. U srovnávaného zboží nástroj vypíše vedle sebe ve sloupcích některé parametry. Výpis srovnávaných parametrů je však poměrně úzký a nelze jej volitelně upravit.

Nový web je podle D-Linku navržený tak, aby byl snadno a intuitivně použitelný z mobilních zařízení, od chytrých telefonů až po tablety. Při prohlížení z Apple iPhone se však načítá stejná verze jako u desktopu, takže je pro navigaci a čtení obsahu nutné na stránce zoomovat a přesouvat se.

ICTS24

Výrobce uvádí, že obsah nové webové prezentace na www.dlink.cz bude do budoucna neustále rozšiřovat, a to především o materiály, jako jsou videa, podrobné návody řešící konkrétní situace, produktové listy a případové studie.

Mezi hlavní cíle našeho nového webu patří především posílení vztahů s existujícími partnery, zpřístupnění užitečných a přesných informací o jednotlivých produktech a službách zákazníkům a sdílení odborných znalostí i zkušeností, které jsme během uplynulých 27 let získali. Naše společnost se neustále rozvíjí a vytvoření globálně dostupného webového portálu je součástí posilování značky D-Link,“ uvedl v oznámení Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link pro Českou republiku a Slovensko.

Zdroj: D-Link, ChannelWorld

Čtěte dále

IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?