Společnost D-Link oznámila, že rozšířila svůj program Value in Partnership+ (VIP+) o novou partnerskou úroveň Bronze. Změna je podle společnosti reakcí na nedávný průzkum mezi partnery, který zjišťoval, jaké služby partneři nejvíce oceňují a co přináší jejich podnikání největší prospěch.
Program D-Link VIP+ nabízí firmám řadu podpůrných služeb včetně školení a finančních pobídek navržených tak, aby rozšiřovaly příležitosti k dalšímu růstu, zlepšovaly ziskovost podnikání a zvyšovaly přidanou hodnotu pro zákazníky.
Nová kategorie Bronze Partner zahrnuje plný přístup k řadě benefitů včetně školení, on-line nástrojů, certifikací, specializací, motivačních množstevních slev, podpůrných materiálů, marketingových fondů, prioritní technické podpory, registrace dealů a dalších.
V programu VIP+ začínají všechny zúčastněné firmy na úrovni Registered Partner a mohou postupovat do dalších kategorií tím, že dosáhnou požadovaného objemu prodeje, absolvují bezplatná školení a získají certifikace pro klíčové produkty značky D-Link.
V roce 2017 obchodoval D-Link v Evropě s přibližně 8 000 VIP+ partnery, kteří měli více než 40% podíl na celkových příjmech za prodávané produkty. Cílem společnosti v rámci aktualizovaného programu pro rok 2018 je rozšířit partnerskou základnu a zároveň dosáhnout meziročního růstu tržeb o 20 %.
Zdroj: D-Link