Společnost D-Link spustila nový celoevropský program pro své obchodní partnery s názvem Value in Partnership+.
Na níže uvedené adrese mohou partneři získat přístup k různým službám a funkcím, aktuálním informacím, marketingovým a podpůrným nástrojům, on-line školením a předprodejním a poprodejním podporám.
„Nabízí také certifikace a další akreditační kurzy pro získání konkurenční výhody,“ uvádí na adresu nového partnerského programu ve zprávě pro média Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika, Slovensko a Bulharsko.
Tři nové partnerské kategorie
Partnerský program Value in Partnership+ přichází se třemi novými partnerskými kategoriemi: Registered (Registrovaný), Silver (Stříbrný) a Gold (Zlatý).
Kategorie Registered je podle společnosti D-Link optimální výchozí úroveň pro všechny zájemce z řad prodejců. Tato úroveň umožňuje seznámit se s on-line portálem bez jakýchkoli dalších obchodních závazků.
Zaregistrovaní uživatelé mohou prozkoumat výhody, které jim může spolupráce se společností D-Link přinést. Mohou také začít využívat některé z nabízených služeb a prostředků. Například centrum pro on-line kampaně, slevy či smlouvy o zvláštních cenách.
Vyšší kategorie Silver a Gold jsou přístupné po absolvování předepsaného počtu certifikačních školících kurzů a po podpisu smlouvy. Certifikační programy obsahují na míru přizpůsobené vzdělávací moduly zaměřené na témata jako jsou bezdrátové sítě, ukládání dat, zabezpečení, přepínání sítí nebo IP dohlížecí řešení. V závislosti na úrovni členství mají Silver a Gold partneři přístup k slevám a dalším bonusům.
V programu Value in Partnership+ mohou partneři kategorie Silver a Gold dosáhnout úrovně Preferred Partner (upřednostňovaný partner). Konkrétně díky účasti ve vybraných e-learningových modulech zaměřených například na úložiště dat nebo IP dohled. Upřednostňovaným partnerům jsou pak dle D-Linku nabízeny slevy a přednostní přístup k aktuálnímu seznamu potenciálních zákazníků.
VIP+ technická podpora po telefonu
Centrum pro on-line kampaně, které je přístupné i partnerům z nejnižší kategorie partnerského programu Registered (registrovaný), představuje podle D-Linku komplexní marketingovou databázi sloužící jako manažerský nástroj pro realizaci společných propagací obchodní značky. Poskytuje nejnovější marketingové materiály a lze ji využít pro podporu obchodních projektů.
Portál má pomáhat s organizací e-mailových kampaní (například se zasíláním partnerům informací o novinkách) a k dispozici je též VIP+ přístup k telefonické technické podpoře, kterou mohou registrovaní partneři využít.
Dárky pro členy partnerského programu
D-Link se partnerský program Value in Partnership+ snaží zatraktivnit poskytováním různých dárků a prémií. Partneři, kteří se zapojí do nového programu, mohou při nákupu produktů značky D-Link sbírat body a vyměňovat je za bonusové dárky nebo kredit ve srovnatelné výši na partnerské kartě Visa.
Zájemci se mají možnost zaregistrovat do on-line portálu na adrese http://vipplus.dlink.com.
Zdroj: D-Link