D-Link chystá s novými produkty kampaň „Two Worlds. One Life.“

4. 5. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor:
Společnost D-Link uvádí na trh svou high-endovou řadu produktů amplifi pro firmy i domácnosti, které doprovodí novou kampaní s názvem „Two Worlds. One Life,“ reagující na trend konzumerizace IT.

D-Link chystá s novými produkty kampaň „Two Worlds. One Life.“ D-Link uvádí na trh řadu amplifi, která má propojit spotřební i profesionální síťová řešení. Tvoří ji pět produktů v kategorii směrovačů, sítí PowerLine a NAS úložišť.

Při návrhu nové řady s logem amplifi výrobce vycházel ze studie „Two Worlds. One Life.,“ která ukázala provázanost spotřebních a firemních produktů. Průzkum provedla v roce 2011 společnost Vason Bourne na souboru 500 IT manažerů ve firmách 250 zaměstnanců a 1 000 spotřebitelů z Německa, Francie, Velké Británie, Itále a Španělska.

Prodej podpoří stejnojmenná kampaň

D-Link vyjde z průzkumu i při propagačních aktivitách a doprovodí nové produkty kampaní s cílem zvýšit povědomí o řešeních, jež mají uspokojit potřeby soukromých i firemních uživatelů.

Naše kampaň ‚Two Worlds. One Life.‘ a nová produktová řada amplifi se zaměřuje na náročné IT manažery i soukromé uživatele, pro které je digitální svět přirozenou součástí jejich života,“ okomentoval inovace v tiskovém oznámení Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika, Slovensko a Bulharsko.

Na dotaz, jaké kampaň ponese konkrétní sdělení, v jakém období poběží, ve kterých médiích a jakých formátech, nám D-Link neodpověděl. Pokud tedy budete chtít naplánovat společné marketingové aktivity, zkuste se obrátit na svého account manažera.

Hlavní závěry studie

Výsledky průzkumu ukázaly, že přibližně 45 % dotázaných spotřebitelů a více než 72 % IT manažerů používá zařízení od určitých výrobců ve stejné míře v práci i doma.

ICTS24

Ve studii dále 61 % dotazovaných IT manažerů uvedlo, že vnímá produkty používané ve svých firmách jako vhodné pro domácí používání.

Celkem 73 % IT manažerů by si v oblasti síťových technologií (zejména ve skupině směrovačů, úložných řešení a IP kamerového dohledu) zvolilo pro domácí použití značky, které jsou používány převážně ve firemním sektoru. Přičemž hlavní roli při výběru zařízení hraje spolehlivost značky.

Zdroj: D-Link

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?