D-Link chystá s novými produkty kampaň „Two Worlds. One Life.“

4. 5. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor:
Společnost D-Link uvádí na trh svou high-endovou řadu produktů amplifi pro firmy i domácnosti, které doprovodí novou kampaní s názvem „Two Worlds. One Life,“ reagující na trend konzumerizace IT.

D-Link chystá s novými produkty kampaň „Two Worlds. One Life.“ D-Link uvádí na trh řadu amplifi, která má propojit spotřební i profesionální síťová řešení. Tvoří ji pět produktů v kategorii směrovačů, sítí PowerLine a NAS úložišť.

Při návrhu nové řady s logem amplifi výrobce vycházel ze studie „Two Worlds. One Life.,“ která ukázala provázanost spotřebních a firemních produktů. Průzkum provedla v roce 2011 společnost Vason Bourne na souboru 500 IT manažerů ve firmách 250 zaměstnanců a 1 000 spotřebitelů z Německa, Francie, Velké Británie, Itále a Španělska.

Prodej podpoří stejnojmenná kampaň

D-Link vyjde z průzkumu i při propagačních aktivitách a doprovodí nové produkty kampaní s cílem zvýšit povědomí o řešeních, jež mají uspokojit potřeby soukromých i firemních uživatelů.

Naše kampaň ‚Two Worlds. One Life.‘ a nová produktová řada amplifi se zaměřuje na náročné IT manažery i soukromé uživatele, pro které je digitální svět přirozenou součástí jejich života,“ okomentoval inovace v tiskovém oznámení Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika, Slovensko a Bulharsko.

Na dotaz, jaké kampaň ponese konkrétní sdělení, v jakém období poběží, ve kterých médiích a jakých formátech, nám D-Link neodpověděl. Pokud tedy budete chtít naplánovat společné marketingové aktivity, zkuste se obrátit na svého account manažera.

Hlavní závěry studie

Výsledky průzkumu ukázaly, že přibližně 45 % dotázaných spotřebitelů a více než 72 % IT manažerů používá zařízení od určitých výrobců ve stejné míře v práci i doma.

bitcoin školení listopad 24

Ve studii dále 61 % dotazovaných IT manažerů uvedlo, že vnímá produkty používané ve svých firmách jako vhodné pro domácí používání.

Celkem 73 % IT manažerů by si v oblasti síťových technologií (zejména ve skupině směrovačů, úložných řešení a IP kamerového dohledu) zvolilo pro domácí použití značky, které jsou používány převážně ve firemním sektoru. Přičemž hlavní roli při výběru zařízení hraje spolehlivost značky.

Zdroj: D-Link

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci