Společnost Cooler Master představila marketingovou a eventovou značku Master XP a zároveň odhalila její identitu včetně loga a webové prezentace.
Master XP podle společnosti kombinuje relativně novou techniku marketingu gamifikace (využívání herních mechanik a jejich aplikaci např. do neherních webových služeb pro zvýšení zapojení) se dvěma strategickými oblastmi – komunikací a zábavou.
Obchodní model je postaven na základě stále rostoucího trhu pro generaci Z (generaci hráčů narozenou mezi lety 1997-2010). Cílem je dle Cooler Masteru vytvářet velké expozice a poutavý program na velkolepých akcích, které navštěvují davy hráčů této generace.
Master XP dále nabízí kompletní marketingové služby v on-line i off-line prostředí, do kterých integruje nové technologie za účelem maximální návratnosti investice.
„Master XP se zaměřuje na individuální na míru navržené projekty pro ideální komunikaci značky a aktivaci zákazníků. Jsme nadšeni, že můžeme našim potenciálním klientům představit webové stránky,“ uvedl Matteo Stracciari, generální ředitel Master XP.
Zdroj: Cooler Master