Context: Spotřebitelé chtějí virtuální realitu, někdo jim ji však musí předvést

8. 7. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © michaelheim - Fotolia.com
Průzkum analytiků z Contextu odhalil obrovskou výhodu pro kamenné prodejny. Fyzický obchod může zákazníkovi toužícímu po virtuální realitě předvést produkty a odpovědět na otázky, což je zkušenost, kterou e-shop nenahradí.

Společnost Context zveřejnila výsledky svého spotřebitelského průzkumu zaměřeného na virtuální realitu (VR). Odpovědi respondentů potvrdily, že virtuální realita začíná představovat obrovskou příležitost pro prodejce. Ti jí však musejí věnovat větší péči než jiným, běžným produktům.

Celých 79 % respondentů uvedlo, že možnost vyzkoušet si konkrétní produkt před zakoupením je zásadním faktorem pro výběr prodejce. Dalších 67 % by uvítalo odbornou pomoc při koupi, přibližně 50 % poprodejní podporu a přibližně 33 % službu instalace přímo v domácnosti.

Tradiční kamenné prodejny, které měly potíže konkurovat e-shopům, získávají díky VR neuvěřitelnou příležitost,“ uvedl ředitel Contextu pro retail Adam Simon. „VR vás okamžitě přenese na úžasná místa, a pokud si to chcete vyzkoušet, musíte jít do prodejny. Retail by měl po této příležitosti skočit a vytvořit v prodejnách dedikované zóny pro VR, aby uspokojil zvědavé zákazníky.“

bitcoin školení listopad 24

Kamenná prodejna může podle Simona předvádět produkty a poskytovat spotřebitelům veškeré poradenství, které potřebují. Tato přidaná hodnota, které se zákazníkovi dostane, pokud vejde do fyzického obchodu, představuje výhodu, kterou on-line konkurence nenahradí.

Zdroj: Context

Čtěte dále

AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci