ComSource představuje novou identitu

14. 9. 2023
Doba čtení: do minuty

Sdílet

 Autor: ComSource
Nové logo a nové webové stránky mají odrážet směr a přístup firmy.

Česká IT společnost ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku, představila po deseti letech novou vizuální identitu. Autorem nového loga je Pavel Bedrník z agentury Tenet Publicity.

Cílem změny podle společnosti bylo nejen pružně reflektovat potřeby digitálního prostředí, ale také podtrhnout nové strategické cíle společnosti. V rámci nové vizuální identity firma spustila i nové webové stránky.

Nové logo vyjadřuje to, jak chceme být vnímáni našimi zaměstnanci a zákazníky, tedy jako hi-tech společnost s jasným zaměřením a cíli,“ uvedla marketingová manažerka ComSource Dagmar Zweschperová.

Zdroj: ComSource

Čtěte dále

Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Check Point: Počet kyberútoků dosáhl historického maxima, vzrostl o 75 %
Check Point: Počet kyberútoků dosáhl historického maxima, vzrostl o 75 %
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
Obrazem: Hříšný byznys s AT Computers
Obrazem: Hříšný byznys s AT Computers
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty