ComSource představuje novou identitu

14. 9. 2023
Doba čtení: do minuty

Sdílet

 Autor: ComSource
Nové logo a nové webové stránky mají odrážet směr a přístup firmy.

Česká IT společnost ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku, představila po deseti letech novou vizuální identitu. Autorem nového loga je Pavel Bedrník z agentury Tenet Publicity.

Cílem změny podle společnosti bylo nejen pružně reflektovat potřeby digitálního prostředí, ale také podtrhnout nové strategické cíle společnosti. V rámci nové vizuální identity firma spustila i nové webové stránky.

Nové logo vyjadřuje to, jak chceme být vnímáni našimi zaměstnanci a zákazníky, tedy jako hi-tech společnost s jasným zaměřením a cíli,“ uvedla marketingová manažerka ComSource Dagmar Zweschperová.

Zdroj: ComSource

Čtěte dále

AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC