V rámci nové firemní strategie dochází ke sladění barevnosti a celkového designu všech značek společnosti po celém světě. Cílem těchto změn je sjednocení firmy, posílení její pozice na trhu a zlepšení vzájemné komunikace, uvádí CompuGroup Medical v oznámení.
V průběhu letošního roku dochází v rámci společnosti k úpravám produktových log. Inovace se tedy dotkne jak ambulantních a nemocničních, tak i laboratorních softwarových produktů. Zastřešujícími firemními barvami i nadále zůstávají modrá a šedá.
„Věříme, že sjednocení designu společnosti CompuGroup Medical bude přínosem a posílí image naší společnosti. Změny brandingu budou probíhat průběžně až do konce tohoto roku,“ uvedla v oznámení médiím Lenka Volfová, vedoucí marketingového oddělení společnosti CompuGroup Medical.
Nová loga jsou v modré a šedé barvě, které mají symbolizovat důvěru, bezpečí, moderní technologie a nadčasovost. Ukázky nových produktových log společnosti CompuGroup Medical si můžete stáhnout zde.
Zdroj: CompuGroup Medical