Společnost Commvault představila řadu změn ve svém partnerském programu, které provedla na základě zpětné vazby od samotných partnerů. Cíl nové podoby partnerské podpory je typický – usnadnit vzájemnou spolupráci.
Partneři dostanou nově k dispozici globální kontaktní službu Partner Success Desk, která bude v provozu 24 hodin denně a partneři se na ni budou moci obracet zejména v technických otázkách.
Nové služby Partner Demand Center a Commvault Quote Center pak partnerům poskytnou přístup ke zdrojům pro marketingové kampaně, resp. pomohou s navrhováním a naceňováním řešení.
Změn se dočká i samotný partnerský portál, který podle Commvaultu nabídne nové nástroje, obsah, zdroje i možnosti komunikace. Změnit se má i celkové nastavení partnerského programu směrem k vyšší inkluzivitě.
Čtyři řešení místo dvaceti produktů
Druhou a neméně zásadní částí oznámení výrobce bylo zjednodušení portfolia. Dosavadních dvacet různých produktů pro zálohování a obnovu dat bude nově sloučeno do pouhých čtyř ucelených řešení.
Novou vlajkovou lodí bude sada Commvault Complete Backup & Recovery obsahující technologie pro zálohování dat pro podniky všech velikostí a napříč všemi prostředími včetně hybridních cloudových ekosystémů.
Tuto sadu doplní řešení Commvault HyperScale Technology určené k jejímu rozšíření o on-premise infrastrukturu sloužící jako sekundární úložiště. Dostupné bude v podobě hardwarového zařízení i čistě jako software.
Druhou polovinu nového portfolia tvoří automatizované řešení Commvault Orchestrate pro správu dat napříč různými prostředími a Commvault Activate, jež má pomoci s analýzou dat a plněním legislativních požadavků, např. GDPR.
Zdroj: IDG News Service