Společnost Commvault uspořádala první konferenci Partner Xchange Day, na které ústy svého viceprezidenta Owena Taraniuka zdůraznila svou pokračující proměnu v organizaci s primární orientací na partnery a spolupráci s nimi.
Dvě třetiny interních týmů se věnují partnerům
Aby se výrobce přizpůsobil potřebám partnerů, přistoupil ke zjednodušení svého portfolia, upravil systém odměn a provedl reorganizaci prodejních týmů. Taraniuk oznámil, že se již 65 % jejich pracovníků věnuje právě nepřímým prodejním kanálům.
Partneři mají díky těmto týmům k dispozici prodejní a předprodejní podporu s řadou možností kontaktu, od klasického systému tiketů až po živý chat. Své komunikační kanály Commvault nadále upravuje na základě zpětné vazby od partnerské komunity.
Výrobce prochází změnami již od začátku roku. Během posledních měsíců například představil nový partnerský portál a nástroje pro vytváření nabídek novým klientům. Změny jsou podle Taraniuka hotové zhruba z 80 %, přičemž zbytek proběhne za provozu.
Nová partnerství a příležitosti pro resellery
Commvault také rozšířil globální partnerství propojením svého zálohovacího a obnovovacího softwaru se systémy od HPE. Tento software je díky nedávno uzavřené alianci nově v prodeji také prostřednictvím společnosti NetApp a její partnerské sítě.
Výrobce dále představil příležitosti pro resellery v podobě dvou hardwarových řešení HyperScale Appliance a Remote Office Appliance určených pro budování škálovatelné infrastruktury, resp. rozšíření zálohovacích řešení na vzdálená pracoviště.
V neposlední řadě pak Commvault představil řešení Complete Backup and Recovery ve formě tří nových cloudových služeb – základní, pro virtuální stroje a pro nativní cloudové aplikace. Tyto novinky budou k dipozici od prosince 2018 v rámci Azure a AWS.
Zdroj: IDG News Service