Comguard je exkluzivním distributorem bezpečnostních řešení Lastline

29. 3. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Comguard, Lastline
Kontrakt na distribuci řešení Lastline rozšiřuje portfolio Comguardu o snadno integrovatelné analytické technologie pro detekci incidentů a pokročilého malwaru. Dohoda platí pro český i slovenský trh.

Společnost Comguard oznámila, že získala exkluzivní zastoupení značky Lastline pro český a slovenský trh. Jako VAD distributor Comguard kromě distribuce nabídne i lokální odborné poradenství, podporu a školení na jednotlivé produkty.

Pro zařazení Lastline do svého portfolia se Comguard rozhodl zejména proto, že podle něj jde o jedinečnou sandboxingovou technologii příští generace, kterou je možné integrovat s dalšímu značkami z nabízeného portfolia.

Comguard uvádí, že řešení Lastline dokáží díky technologii analýzy FUSE detekovat malware, který je určený pro obcházení tradičních a pokročilých ochranných prvků. Zároveň mají ušetřit čas bezpečnostním týmům díky nízkému výskytu falešně pozitivních detekcí.

Lastline nabízí také technologii Breach Defender, která poskytuje dynamický plán incidentu vniknutí přímo v jeho průběhu, a to tak, že analyzuje podezřelé objekty, síťový provoz v reálném čase a navíc blokuje nežádoucí síťové aktivity.

Zdroj: Comguard

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi