Společnost Comguard oznámila uzavření distribuční smlouvy s firmou ManageEngine, dodavatelem softwaru pro správu a řízení IT. Portfolio produktů této společnosti zahrnuje cenově dostupná řešení pro správu a řízení výkonu sítě, IT help desk nebo řízení výkonnosti aplikací.
Další řešení od ManageEngine se starají správu desktopových a mobilních zařízení, vyhodnocování logů z firewallů, pokročilý log management, identity a password management zahrnující i správu hesel pro privilegované uživatele, reporting a auditing pro Sharepoint, Exchange servery a Active Directory, zde včetně Backup a recovery.
K hlavním produktům zařazeným do nabídky společnosti Comguard patří software ServiceDesk Plus. Díky řadě funkcí ITSM (Information Technology Service Management) má oddělením podpory umožnit poskytovat kvalitní služby koncovým uživatelům při nižších nákladech. Řešení v současné době využívá více než 100 000 organizací různých velikostí ve 186 zemích světa.
„Pro spolupráci s ManageEngine jsme se rozhodli především kvůli produktu ServiceDesk Plus, který je jejich vlajkovou lodí. Sami jsme tento produkt otestovali a používáme ho přímo v provozu jako help desk pro naše týmy předprodejní i poprodejní podpory,“ uvedl Jan Dymáček, ředitel společnosti Comguard.
Bližší informace o všech nabízených produktech ManageEngine najdete zde.
Zdroj: Comguard