Minulý týden proběhl osmý ročník konference EMEA Canalys Channels Forum, která účastníkům přinesla názory a pohledy výkonných ředitelů, prezidentů, šéfů prodejních kanálů, distributorů a analytiků.
„Opět se nám podařilo rozproudit diskuse na aktuální témata, kterými se partneři zabývají – od možností, jež slibuje internet věcí, po strukturální změny v celém odvětví IT,“ uvedla viceprezidentka Canalys Rachel Lashfordová.
Podívejme se, co řekli někteří hosté konference. Jaké jsou jejich pohledy na současné trendy v informačních technologiích a jakým způsobem chtějí pomoci svým partnerům v růstu?
HP chce pomoci s realizací nápadů
„Žijeme v době 'ekonomiky nápadů', která umožňuje proměnit nápad v nový produkt nebo v celé odvětví, a to snadnější než kdy předtím. V takovém prostředí podniky potřebují IT řešení schopná držet tempo a také vztahy se zkušenými odborníky, díky nimž budou schopné proměnit příležitosti v realitu,“ uvedla prezidentka HP Meg Whitmanová s tím, že se Hewlett-Packard Enterprise připravuje na to, aby byla svým partnerům přesně v tomto ohledu nápomocná.
Rychlost však není jediným faktorem, jak dodal Dion Weisler, výkonný viceprezident divize tiskáren a osobních zařízení HP:
„Technologie jako je imerzivní computing nebo 3D tisk budou mít velký vliv na urychlení změn v podnikové sféře. Technologie povedou k intenzivnějšímu propojení zaměstnanců s jejich podnikem i se zákazníky, přičemž partneři budou nezbytní pro dodávání takových technologií. Se svým obnoveným zaměřením na inovace HP staví partnerské kanály do středu svého obchodního modelu."
Partneři porostou díky diverzitě Lenova
„Během uplynulých dvanácti měsíců se Lenovo proměnilo v diverzní společnost se třemi jasnými oblastmi růstu – PC, mobilní zařízení a podniková řešení – které jsou podpořeny důrazem na co nejlepší vyvážení inovací a efektivity napříč celým naším portfoliem,“ uvedl Gianfranco Lanci, COO Lenovo Group (na fotografii uprostřed).
„Díky této diverzitě se našim partnerům nabízí více možností – a v dnešním velmi konkurenčním prostředí by se partneři měli snažit pracovat s výrobci, kteří jim mohou nabídnout co nejširší hodnotu a nejvíce příležitostí pro růst,“ dodal Lanci.
„Naší ambicí v regionu EMEA je pokračovat v získávání zákazníků, zrychlit náš růst a nabízet více příležitostí našim partnerům – a právě teď investujeme, abychom toho docílili. Jsme společnost zaměřená na partnery a pokud porosteme, porostou i oni,“ zdůraznil Eric Cador, prezident Lenovo Group pro region EMEA (na fotografii vlevo).
Dell je připraven na šíření třetí platformy
„Dell si stanovil za cíl být předním dodavatelem kompletního portfolia technologií pro partnery a zákazníky po celém světě. Investujeme do nových zaměstnanců a rozšiřujeme spolupráci s partnerskou komunitou, abychom dosáhli globálního růstu,“ uvedl Marius Haas, CCO a prezident Dell Enterprise Solutions.
„Cloud, velká data, softwarově definované sítě, mobilita a bezpečnost mění způsob života jednotlivců i to, jak fungují podniky, potažmo celý svět. Dell, dodavatel kompletního IT portfolia, je společně se svou partnerskou sítí připraven šířit tyto trendy, podobně jako když před třiceti lety stál v čele revoluce v oblasti PC,“ dodal Haas.
Cisco: Je nutno zvolit správný přístup k bezpečnosti
„V dnešním světě všudypřítomné konektivity se pod termínem bezpečnost skrývá schopnost bezpečně budovat byznys a zároveň chránit svou infrastrukturu, zaměstnance a duševní vlastnictví. Pro ochranu celé rozšířené sítě zároveň s využíváním potenciálu nové internetové vlny je nutno zaujmout přístup zaměřený na hrozby,“ uvedl David Goeckeler, ředitel divize podnikové bezpečnosti ve společnosti Cisco.
Zdroj: Canalys, ChannelWorld