Společnost Citrix v současnosti prochází stádiem restrukturalizace, které se projevila například propouštěním a odprodejem řady GoTo nebo řešení CloudPlatform a CloudPortal. Součástí změny strategie jsou i nově oznámené formy podpory pro partnery.
Citrix na svém partnerském setkání v Las Vegas oznámil rozšíření pobídek CAR (Citrix Advisor Rewards), které dosud platily pouze pro určité zákaznické segmenty a partnerům byly dostupné pouze na základně pozvání.
Pobídky budou nově dostupné úplně všem společně se školením pro obchodníky a kratšími SLA. Změny mají v blízké době přijít i v oblasti pobídek pro distributory.
Společnost partnery zároveň upozornila na příležitosti v oblasti služeb pro zákazníky střední velikosti. Segment mid-market má skýtat potenciálních 6 miliard dolarů a Citrix chce svým partnerům pomoci s tím, aby si z nich utrhli co největší kus.
Společnost nabídne partnerům podporu v podobě balíčků, které budou cílit jak na vertikální (např. zdravotnictví, finance aj.), tak horizontální (např. přechod na Windows 10, bezpečnost aj.) příležitosti.
Balíčky obsahují výcvikové materiály týkající se vedení hovorů se zákazníkem nebo informace o typech služeb, které „mid-marketoví“ zákazníci nejčastěji vyžadují.
Zdroj: IDG News Service