Hlavní navigace

Cisco za 730 milionů dolarů kupuje Imimobile, má mu vylepšit zákaznickou zkušenost

15. 12. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Imimobile se zaměřuje cloudový software pro Customer Interaction Management (CIM) a monitoring chování zákazníků skrze různé kanály. Technologie Imimobilu by měla být začleněna do řešení Webex Contact Centre.

Společnost Cisco oznámila akvizici firmy Imimobile; za britského poskytovatele platformy pro interakci zákazníky zaplatila 730 milionů dolarů. Imimobile by Cisku mělo pomoci s budování nabídky zákaznické zkušenosti jako služby (CXaaS).

Technologický gigant uvedl, že po dokončení akvizice bude schopný nabízet řešení pro správu interakcí se zákazníky spolu se schopností poskytovat rychlejší a chytřejší interakce a orchestraci po celou dobu životního cyklu zákazníka.

Cisco by mělo propojit technologie Imimobile s vlastním řešením Webex Contact Centre tak, aby vytvořilo komplexní nabídku zákaznické zkušenosti jako služby.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti