Cisco za 730 milionů dolarů kupuje Imimobile, má mu vylepšit zákaznickou zkušenost

15. 12. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Imimobile se zaměřuje cloudový software pro Customer Interaction Management (CIM) a monitoring chování zákazníků skrze různé kanály. Technologie Imimobilu by měla být začleněna do řešení Webex Contact Centre.

Společnost Cisco oznámila akvizici firmy Imimobile; za britského poskytovatele platformy pro interakci zákazníky zaplatila 730 milionů dolarů. Imimobile by Cisku mělo pomoci s budování nabídky zákaznické zkušenosti jako služby (CXaaS).

Technologický gigant uvedl, že po dokončení akvizice bude schopný nabízet řešení pro správu interakcí se zákazníky spolu se schopností poskytovat rychlejší a chytřejší interakce a orchestraci po celou dobu životního cyklu zákazníka.

Cisco by mělo propojit technologie Imimobile s vlastním řešením Webex Contact Centre tak, aby vytvořilo komplexní nabídku zákaznické zkušenosti jako služby.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC