Společnost Cisco na konferenci Cisco Partner Summit oznámila, že se intenzivněji zaměří na malé firmy. Zákazníkům a partnerům nabídne portfolio flexibilních řešení, zavede specializovanou uživatelskou podporu a spustí víceletou propagační kampaň.
Zároveň zdvojnásobí investice do spolupráce s partnery v tomto segmentu a bude budovat jednoduchý a přímočarý způsob interakce s partnery i menšími zákazníky a to tak, že nabídne rychlejší odezvu a okamžitý přístup k odborné asistenci.
Nové portfolio produktů pod značkou Cisco Designed For Business bude obsahovat řešení, která umožní malým podnikům bezpečné připojení do sítě, využívat výpočetní prostředky a více se zaměřit na týmovou spolupráci.
Podpora partnerů, kteří rozumí malým firmám
Společnost Cisco bude také posilovat vztahy s partnery, kteří rozumí segmentu malých podniků, a výrazným navýšením investic podpoří jejich růst a ziskovost.
Spuštěním nových programů, zjednodušením procesu schvalování zakázek a usnadněním vyhledávání obchodních příležitostí v segmentu malých firem chce Cisco vytvořit pro partnery optimální podmínky pro rozvoj tohoto trhu.
Mezi novinky v partnerských programech patří výkonnostní pobídka Perform Plus, která čtvrtletním rabatem odměňuje partnery, kteří se zaměřují na malé a střední zákazníky. Úpravy se dočkal i program CMSP Express pro poskytovatele řízených služeb.
Komunita X-Sell je nově celosvětově k dispozici; tato komunita je vybudovaná na základě společných investic s partnery, včetně školení vedeného společností Cisco a společného prodeje s cílem rozšířit obchodní příležitosti v segmentu malých podniků.
V neposlední řadě v Cisku došlo k zjednodušení registrace a urychlení procesu schvalování zakázek do určité cenové hranice, což umožní partnerům na vysoce dynamickém trhu jednat co nejrychleji.
Zdroj: Cisco