Společnost Cisco se na základě zpětné vazby rozhodla své partnerské základně pomoci v oblasti digitálního marketingu. Nově rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby partneři mohli efektivněji vést své marketingové kampaně.
Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky. Podle společnosti se tak jedná o první komplexní program svého druhu, který si klade za cíl podpořit digitální transformaci partnerů.
Rozšíření má do budoucna umožnit partnerům zlepšovat jejich marketingové postupy či efektivněji využívat marketingové prostředky, aby jejich kampaně dosahovaly ještě lepších výsledků.
Efektivnější oslovování zákazníků v digitálním prostředí
Program Marketing Velocity byl aktualizován na základě konzultace Ciska se svými partnery a skládá se ze čtyř základních složek. Tou první je portál Cisco Marketing Velocity Learning se vzdělávacími materiály a informaci o aktuálních marketingových trendech.
Další je společný marketingový fond Cisco Joint Marketing Funds (JMF), jenž poskytuje autorizovaným partnerům prostředky na marketingovou podporu jejich firem, produktů a služeb Cisco, které prodávají.
Obměnou prošel i marketingový portál Partner Marketing Central, který se nově jmenuje Cisco Marketing Velocity Central. Ten nabízí kompletní nabídku služeb pro zvýšení efektivity marketingových aktivit partnerů.
Portál nabízí pokročilé možnosti analýzy kampaní včetně jejich trackingu a měření míry aktivity zákazníků pomocí speciální metriky. Partneři mohou také procházet databázi vybraných marketingových agentur a objednat si jejich služby.
V neposlední řadě byla spuštěna limitovaná co-marketingová služba Cisco Marketing Velocity Activate, jež kombinuje byznysová data a společné plánování založené na výsledcích analýz spolu s možnostmi omnichannel cest společnosti Cisco a jejích partnerů.
Zdroj: Cisco