Cisco: Ochrana osobních dat není pro firmy jen povinností, ale přináší i úspory a zisky

1. 2. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Andrea Danti - Fotolia.com
Výsledky studie potvrzují, že ochrana osobních spotřebitelských dat a dalších citlivých údajů má stále výraznější ekonomický rozměr.

Společnost Cisco zveřejnila analýzu Cisco Data Privacy Benchmark Study 2022, z níž vyplývá, že ochrana osobních dat zákazníků se stala integrální součástí obchodních modelů.

Průzkum totiž odhalil, že 90 % zákazníků nenakupovalo zboží od společností, které nedostatečně chrání jejich data. Ochrana osobních dat tak již není jen povinností diktovanou legislativou a tlakem spotřebitelů, ale přináší reálné úspory a zisky.

Ze studie dále vyplynulo, že investice do ochrany soukromí jsou respondenty hodnoceny jako velmi výnosné, jejich návratnost představuje 1,8násobek původních výdajů.

Důležité pro zákazníky, důležité pro firmy

Celých 90 % respondentů považuje ochranu soukromí za obchodní nezbytnost a stejný podíl spotřebitelů nehodlá kupovat zboží u firem, které jejich osobní údaje dostatečně nechrání.

Více než 60 % účastníků studie je přesvědčeno, že ochrana soukromí má ekonomické přínosy, například z hlediska prevence ztrát plynoucích z narušení bezpečnosti, ale také jako prostředek budování důvěry a loajality zákazníků a zvýšení atraktivity firmy.

bitcoin školení listopad 24

Cisco v neposlední řadě zjistilo, že firemní rozpočty na oblast ochrany dat se meziročně zvýšily v průměru o 13 %. V 94 % firem se jedna či více metrik týkajících se ochrany soukromí pravidelně reportuje nejvyššímu vedení.

Zdroj: Cisco

Čtěte dále

AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
ComSource: Čtvrtinu dat nahraných z mobilu na internet tvoří obsah pro sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat nahraných z mobilu na internet tvoří obsah pro sociální sítě
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA