Cisco mění model prodeje cloudových služeb

7. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © rukanoga - Fotolia.com
Společnost Cisco Systems na konferenci Partner Summit oznámila plánovaný agresivní vstup do midmarketu a s tím změny v programu prodeje cloudových služeb.

Jako midmarket Cisco označuje společnosti od sta do tisíce zaměstnanců. Podle výrobce tento trh bude do roku 2016 představovat adresovatelných 25 miliard dolarů v technologiích a 30 miliard dolarů ve službách.

Andrew Sage, worldwide partner led chief, uvedl, že společnost zdvojnásobuje investice do zdrojů a pobídek pro partnery na 150 milionů dolarů a rozšiřuje svou nabídku o účelově vytvořené technologie jako Cloumd Managed Networking portfolio, Managed Services Dashboard, switche Catalyst 2960 a řešení Virtualized Foundation Smart.

bitcoin školení listopad 24

Cisco dále provedlo změny v partnerském programu Cloud Partner, aby pomohlo poskytovatelům řešení dosáhnout vyšších tržeb. Změny v programu spojené s pobídkovým programem Value Incentive Program (VIP) budou spuštěny v srpnu 2013.

Změny v programu:

  • Existující partneři Cisco, kteří se stanou Cloud Services Resellery získají VIP rabaty na prodeje Cisco Powered Cervices.
  • Interní obchodní síla bude kompenzována za prodej Cisco Powered Services skrze resellery.
  • Cloudoví partneří budou moci používat značku Cisco-Powered pro své marketingové kampaně.
  • Program odměn poskytne body za Cisco Learning Credits nebo ceny jako velké televizory.
  • Přístup k samoobslužnému webovému portálu Cloud GTM Resource Center – tržiště nástroji pro propagaci nabídek poskytovatelů cloudových služeb.

Cisco pro channel partnery připravilo také manuál zvaný „The Business Transformation Playbook“, který v šesti kapitolách shrnuje nejlepší zkušenosti v řešeních, příležitosti, obchodní modely, prodej, marketing, služby, nástroje a zdroje. Playbook bude dostupný jako pdf nebo jako video.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group