Jako midmarket Cisco označuje společnosti od sta do tisíce zaměstnanců. Podle výrobce tento trh bude do roku 2016 představovat adresovatelných 25 miliard dolarů v technologiích a 30 miliard dolarů ve službách.
Andrew Sage, worldwide partner led chief, uvedl, že společnost zdvojnásobuje investice do zdrojů a pobídek pro partnery na 150 milionů dolarů a rozšiřuje svou nabídku o účelově vytvořené technologie jako Cloumd Managed Networking portfolio, Managed Services Dashboard, switche Catalyst 2960 a řešení Virtualized Foundation Smart.
Cisco dále provedlo změny v partnerském programu Cloud Partner, aby pomohlo poskytovatelům řešení dosáhnout vyšších tržeb. Změny v programu spojené s pobídkovým programem Value Incentive Program (VIP) budou spuštěny v srpnu 2013.
Změny v programu:
- Existující partneři Cisco, kteří se stanou Cloud Services Resellery získají VIP rabaty na prodeje Cisco Powered Cervices.
- Interní obchodní síla bude kompenzována za prodej Cisco Powered Services skrze resellery.
- Cloudoví partneří budou moci používat značku Cisco-Powered pro své marketingové kampaně.
- Program odměn poskytne body za Cisco Learning Credits nebo ceny jako velké televizory.
- Přístup k samoobslužnému webovému portálu Cloud GTM Resource Center – tržiště nástroji pro propagaci nabídek poskytovatelů cloudových služeb.
Cisco pro channel partnery připravilo také manuál zvaný „The Business Transformation Playbook“, který v šesti kapitolách shrnuje nejlepší zkušenosti v řešeních, příležitosti, obchodní modely, prodej, marketing, služby, nástroje a zdroje. Playbook bude dostupný jako pdf nebo jako video.
Zdroj: IDG News Service