Společnost Cisco oznámila záměr koupit firmu CloudCherry, aby pomohla operátorům kontaktních center vylepšit zákaznickou zkušenost. Prostřednictvím akvizice chce kontaktní centra organizací nasměrovat k proaktivnímu přístupu při péči o zákazníka.
CloudCherry provozuje platformu pro řízení zákaznické zkušenosti, která poskytuje mapování cesty zákazníka a prediktivní analytiku. Řešení společnosti si klade za cíl zlepšovat zákaznickou zkušenost v reálném čase pomocí analytiky dat v cloudu.
Cisco má navíc v plánu naučit zákazníky využívat prediktivní analytiku díky platformě orientované na zkoumání chování a reakcí zákazníků. Ta by měla organizacím pomoci pochopit korelace mezi různými faktory, které ovlivňují zákaznické zkušenosti.
Akvizice by měla být uzavřena v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2020. Do té doby budou Cisco a CloudCherry fungovat jako dvě samostatné společnosti. Po dokončení transakce se tým z CloudCherry připojí k týmu Cisco Contact Center Solutions.
Zdroj: Cisco