Cisco chce posílit v oblasti bezpečnosti internetu věcí, má zálusk na Sentryo

7. 6. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Jakub Jirsák / stock.adobe.com
Cisco chce koupit francouzskou společnost Sentryo, která se zabývá detekcí anomálií a hrozeb v reálném čase pro sítě průmyslového internetu věcí (IIoT). Domnívá se, že konektivita v IoT může nabídnout nové obchodní příležitosti.

Společnost Cisco oznámila, že se chystá rozšířit svoji nabídku řešení pro správu a bezpečnost IoT. V rámci tohoto plánu chce získat společnost Sentryo zabývající se detekcí anomálií a hrozeb v reálném čase pro sítě průmyslového internetu věcí (IIoT).

Sentryo bylo založené v roce 2014 ve Francii a do jeho produktového portfolia patří systém ICS CyberVision, zahrnující inventář aktiv, monitorování sítě a platformu pro detekci hrozeb, a síťové senzory CyberVision, které analyzují síťové toky.

Jsme přesvědčeni, že konektivita je základem pro projekty IoT, a využitím síťového potenciálu můžeme zásadně zvýšit provozní efektivitu a odhalit nové obchodní příležitosti,“ uvedl Rob Salvagno, viceprezident Ciska pro rozvoj a investice.

bitcoin školení listopad 24

Akvizicí Sentrya by Cisco rozšířilo svoji strategii pro IoT. Již v lednu společnost uvedla řadu přepínačů, vývojářských nástrojů a plánů sloužících k propojení IoT a průmyslových sítí. V lednu rovněž koupila společnost Singularity a její technologie síťové analýzy.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě