Společnost Cisco na partnerském setkání Cisco Partner Summit v Las Vegas oznámila, že určila ziskovost partnerů jako svou hlavní prioritu v podnikání. Učinila tak po revizi back-endových procesů v reakci na zpětnou vazbu partnerské sítě.
„Jedna z nejsilnějších připomínek, které jsme od partnerů dostali, se týkala zlepšení každodenních závazků,“ uvedl Oliver Tuszik, seniorní viceprezident globální organizace partnerů Ciska. „Uznáváme, že máme mnoho portálů, procesů a nástrojů.“
Snížíme počet platforem a nástrojů
Výrobce tak ve snaze reagovat na přání partnerů v posledním roce snížil počet nástrojů a platforem, které nabízí partnerům, o 24 %. Navíc se zavázal, že návrhy podnikových dohod (EA) vyřídí do jednoho dne a nikoli do týdne.
Tuszik rovněž zdůraznil, že partnerská síť se i nadále vyvíjí prostřednictvím portfolia řešení společnosti Cisco. Důkazem podle něj je fakt, že během posledního roku vzniklo více než 150 autorizovaných partnerů pro internet věcí.
Tito specializovaní partneři pak vykázali o 18 % vyšší tempo růstu ve srovnání s konkurencí a také 212% nárůst využívání IoT DevNet Zone. Obecněji řečeno, 67 % partnerů zavedlo vloni model prodeje s opakujícím se výnosem.
Posvítíme si na šedou zónu
Tuszik v neposlední řadě uvedl, že Cisco posílí závazek omezit prodej padělaných produktů dodávaných prostřednictvím dodavatelů, „kteří nehrají podle pravidel.“ Týká se to zhruba 0,01 % partnerů na šedých trzích, kteří prodejem padělků podrývají partnerský prodej.
„Tyto společnosti mohou zničit zisky partnerů, proto problém bereme velmi vážně,“ prohlásil Tuszik. „Pokud se partneři s takovým případem setkají, měli by nás okamžitě kontaktovat a my jim můžeme pomoci chránit investice,“ uzavřel.
Zdroj: IDG News Service