Odpolední část programu se nesla především ve znamení „boření mýtů“. Zástupci společností vysvětlovali, že produkty Cisco nejsou určeny pouze velkým firmám.
„Naši obchodní partneři si často myslí, že je Cisco drahé, nebo že je složité a není pro každého. To není pravda, stejně jako je nesmysl, že Cisco znamená jen switching a routing. My nabízíme výhodné řešení i pro malé zákazníky. Proto jsme se rozhodli bořit mýty a ukázat možnosti, jak se značkou Cisco nejvýhodněji spolupracovat,“ uvedl Jaroslav Salva, šéf Azlanu, VAD divize společnosti Tech Data Distribution.
Cisco Beerfest byl zároveň vyvrcholením kampaně, jež měla za úkol představit výhody spolupráce Tech Data Distribution a Cisco. „Naším cílem bylo představit úzké propojení mezi námi a Cisco. Pro naši společnost je tento výrobce strategický a snažíme se při jeho distribuci poskytovat maximální podporu a dávat zákazníkům řešení s přidanou hodnotou,“ doplnil Jaroslav Salva.
Pozvání na akci přijal i generální ředitel české pobočky Cisco Jiří Devát. Součástí akce bylo zakončení dvouměsíční soutěže „Hraj o Dubaj“, kdy každá zářijová a říjnová objednávka hardwaru Cisco znamenala postup do slosování o luxusní víkend pro dvě osoby v metropoli Spojených arabských emirátů. Vítěz byl vylosován přímo z účastníků Cisco Beerfestu.
Zdroj: Tech Data Distribution