Společnosti Cisco a Salesforce oznámily uzavření strategické aliance, která se zaměří na vývoj řešení v oblastech nástrojů pro spolupráci, internetu věcí a zákaznických služeb. Obě společnosti budou spolupracovat především na vývoji produktů, které propojí příslušné platformy Cisco s produkty Salesforce.
Nástroje pro spolupráci
V oblasti spolupráce Cisco a Salesforce nabídnou nativní integraci nástrojů Cisco Spark a Cisco WebEx s produkty Salesforce Sales Cloud a Service Cloud. Tato integrace má zákazníkům umožnit komunikovat prostřednictvím chatu, videa i hlasového hovoru, aniž by museli opustit prostředí Salesforce nebo instalovat plug-in.
Internet věcí
Integrace Cisco Jasper a Salesforce IoT Cloud má umožnit především komplexnější přehled o službách postavených na internetu věcí. Zatímco Cisco Jasper poskytuje základní platformu pro zařízení internetu věcí, Salesforce IoT Cloud propojuje miliardy událostí a umožňuje jejich analýzu tak, aby poskytovatel služeb nabídl zákazníkovi přesně to, co vyžaduje.
Jako příklad z praxe mohou sloužit nákladní vozidla připojená do internetu věcí. Zařízení z aut spravovaná v Cisco Jasper odesílají data do Salesforce IoT Cloud a díky tomu mohou být zákazníci informováni, v jakém stavu se jejich objednávka nachází, to vše v reálném čase. Zaměstnancům pak například může systém ukázat, u kterého vozidla je nutné provést údržbu.
Zákaznické služby
Spolupráce v oblasti zákaznických služeb si pak klade za cíl nabídnout komplexní řešení pro firemní kontaktní centra. Společnost Cisco svým produktem Unified Contact Center Enterprise zajišťuje technické zpracování hovorů a multikanálový management. Service Cloud společnosti Salesforce zase poskytuje agentům v kontaktních centrech přehled o zákaznících.
Dostupnost
Dokončení integrací nástrojů pro spolupráci je naplánováno na druhou polovinu roku 2017, stejně jako integrace v oblasti internetu věcí. Integrace Unified Contact Center Enterprise a Service Cloud je dostupná již nyní prostřednictvím on-line obchodu Salesforce AppExchange.
Zdroj: Cisco