Společnost Check Point Software spustila nový globální partnerský program Check Point Program s cílem odměnit partnery, kteří posilují vztahy se zákazníky. Vytváří i nové příležitosti pro prodej a nabízí partnerům prostředky pro zvýšení tržeb.
„Cíl je jasný – pomáhat partnerům v růstu a nabízet možnosti pro další rozvoj,“ uvedl Frank Rauch, ředitel globálních kanálů v Check Pointu. „Program odměňuje budování vztahů se zákazníky, což je klíčový přístup k získávání nových prodejních příležitostí.“
Rauch zdůraznil, že společnost chce, aby se partneři plně zapojili do týmu Check Pointu, a proto nabízí nejlepší odměny a příležitosti k růstu v odvětví. Program byl vyvinutý ve spolupráci s partnery a zaměřuje se na vylepšení prodeje bezpečnostních řešení.
Cílem programu je umožnit snadnější a flexibilnější spolupráci s partnery, přímo je odměňovat za aktivity zvyšující prodej, zrychlit prodejní cykly a poskytovat odbornou podporu a zdroje.
Program také zrovnoprávňuje přístup k různě velkým partnerům tím, že nepočítá odměny jen podle tržeb, ale zohledňuje i investice do budování vztahů se zákazníky. Partneři budou moci získávat body do programu od 2. 4. 2019.
Zdroj: IDG News Service