Společnost Check Point oznámila, že ve svém partnerském programu slevila z požadavků. Firma měla v úmyslu letos nahradit své tradiční programy založené na výsledcích programem založeným na aktivitě zákazníků, za niž by partnery odměňovala.
Šéf globálního kanálového prodeje Frank Rauch ovšem nově uvedl, že Check Point bude i nadále odměňovat tržby z prodeje a registrace obchodů. Reagoval tak na stížnosti některých partnerů, podle kterých byly metriky hodnotící aktivitu zákazníků příliš vágní.
V rámci aktualizovaného programu budou poskytovatelé řešení odměňováni na základě tradičních metrik prodeje a získávání zákazníků. Pozitivně hodnoceno bude i pořádání setkání pro nejvyšší vedení firem a akce spojené s prezentací produktů.
Extra odměna za extra péči
K dosavadnímu čtyřhvězdičkovému systému hodnocení bude v rámci programu nově přidaná i pětihvězdičková kategorie. Check Point chce alespoň tímto způsobem ocenit ty partnery, kteří věnují svým zákazníkům výjimečnou péči.
Kategorie Elite, jež byla dříve srovnatelná s nejvyšší úrovní čtyřhvězdičkového systému, bude sloužit jako samostatný klub pro partnery, kteří vykazují dobré výsledky a zároveň využívají Check Point jako svého preferovaného dodavatele.
Společnost se v příštím roce chystá blíže zaměřit na partnery, kteří zajišťují marže pro své zákazníky a zároveň se soustředí na řešení využívající cloud, internet věcí a SD-Wan. V březnu tohoto roku pak Check Point představí profesní specializaci orientovanou na služby.
Zdroj: Check Point