Společnost Check Point Software Technologies představila dvě novinky v partnerském programu Check Point Engage. Ty v první řadě urychlují přístup k odměnám za aktivity generující prodeje prostřednictvím užší spolupráce s Check Pointem.
Nový motivační program CloudGuard Pay-As-You-Go poskytuje všem aktivním prodejcům možnost registrovat obchodní případy řešení Check Point CloudGuard prostřednictvím AWS Marketplace a Azure Marketplace.
Registrací pak mohou získat přímé dlouhodobé odměny za počáteční obchod i následnou aktivitu u zákazníků s cloudovými bezpečnostními řešeními.
Nová mobilní aplikace pro užší spolupráci
Check Point rovněž představil novou mobilní aplikaci pro partnery programu Engage, která umožňuje ještě užší vzájemnou spolupráci s obchodními týmy společnosti. Poskytuje mimo jiné rychlejší přístup k odborným zdrojům a podpoře.
Partneři mohou také aplikaci používat k zaznamenávání svých aktivit zaměřených na prodej a aplikace je automaticky propojí s příslušnými akcemi a výhodami v partnerském programu Engage. To urychluje identifikaci prodejních aktivit a souvisejících odměn.
„Aplikace Engage urychluje odměňování aktivních partnerů a umožňuje rychlejší přístup k nástrojům, které jsou potřebné k využití obchodních příležitostí u nových i stávajících zákazníků,“ říká Miloslav Lujka, Channel Team Leader ve společnosti Check Point.
„Program CloudGuard PAYG je navíc unikátní v tom, že oceňuje dlouhodobé investice partnerů do zákazníků využívajících cloudový model. Děláme všechno pro to, abychom partnerům pomohli získat a udržet nové zákazníky,“ dodává.
Partnerský program Engage byl představen v únoru 2019. Klade si za cíl odstraňovat komplikace, jež jsou často spojené s prodejem a podporou bezpečnostních řešení, a přímo odměňuje partnery za aktivity generující prodej.
Zdroj: Check Point