Jedním z vítězů soutěže SAP HANA Startup Challenge, která je určena pro začínající firmy vyvíjející softwarová řešení na bázi in-memory platformy SAP HANA, se stal český start-up Semantic Visions.
Česká společnost byla na konferenci SAPphire v americkém Orlandu vyhlášena vítězem jedné ze tří soutěžní kategorií. Konkrétně Most Social Impact určené pro řešení mající největší přínos pro co největší počet lidí.
Start-up Semantic Visions uspěl s technologií pro predikování vývoje na světových finančních trzích s využitím analýzy informací dostupných na internetu a jejich porozumění.
Technologie Semantic Visions prý čerpá ze 160 tisíc internetových zdrojů, přičemž údajně denně analyzuje obsah 800 tisíc článků ze zpravodajských serverů a blogů v jedenácti jazycích.
„Například při nedávných prezidentských volbách jsme díky analýze sentimentu na sociálních sítích byli jako jediní schopni přesně předpovědět kandidáty, kteří nakonec postoupili do finále,“ tvrdí ve zprávě pro média František Vrabel, CEO společnosti Semantic Visions.
SAP HANA Startup Challenge se letos zúčastnilo se svými projekty 431 společností z různých zemí světa. Do finále jich postoupilo patnáct.
Zdroj: SAP