V systému ABCreklamace bylo podle jejího provozovatele, společnosti Nholding, zaevidováno a vyřízeno za dva roky od jeho spuštění téměř 35 000 reklamací.
Většina z nich (55 %) byla vyřešena do pěti dnů, nejčastějším způsobem řešení reklamace je oprava (53 %) nebo výměna zboží (23 %), uvádí Nholding.
Systém hlídá zákonné lhůty pro vyřízení reklamací, tiskne potřebné formuláře a umožňuje automatické informování zákazníků o stavu reklamace přes SMS či e-mail.
„Například jednomu našemu klientovi jsme zavedením naší evidence reklamací ušetřili více než šest hodin času měsíčně,“uvedl v oznámení manažer projektu Jiří Hubík.
Nejčastějšími zákazníky systému jsou údajně firmy z oboru cyklistických potřeb, prodejci nářadí, menší prodejci elektroniky, počítačů a oblečení či bot.
On-line systém ABCreklamace.cz si prodejci mohou pronajmout v rámci měsíčního předplatného, které je odstupňováno od 99 Kč/měsíc podle počtu provozoven/techniků a počtu informačních sms pro zákazníky.
Zdroj: ABCreklamace