Česká Logica přejmenována na CGI

13. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: CGI
Po dokončení akvizice společnost Logica mění název a nově vystupuje pod značkou CGI. Formální změna názvu firmy v obchodním registru proběhne v průběhu následujících měsíců.

Spojením s kanadskou společností CGI spoluvytvořila Logica, která se v České republice podílí na řadě projektů v oblasti dopravy, energetiky a utilit, telekomunikací, průmyslu i veřejné správy, jednoho z největších poskytovatelů IT služeb.

Nová vizuální identita odráží rozšíření globální působnosti společnosti, širší nabídku služeb a rozsáhlé know-how, kterým po celém světě disponuje. Zvětšené a zjednodušené logo CGI má demonstrovat přímočaré směřování společnosti na trhu,“ uvádí nové CGI.

bitcoin školení listopad 24

Spojením obou značek společnost CGI akvizicí zdvojnásobila svoji velikost. V současné době tak zaměstnává přibližně 71 tisíc odborníků ve 40 zemích.

 „Logica byla doposud firmou, která nabízela své služby hlavně v evropském regionu. Naše spojení se společností CGI nám umožní snáze nabízet naše zkušenosti prakticky po celém světě. Zároveň my a náš region snadněji získáme ty nejlepší zkušenosti společnosti CGI, které můžeme nabízet našim klientům,“ uvedl v oznámení Štefan Szabó, senior viceprezident, CS&EE.

Zdroj: CGI

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi