Hlavní navigace

Centrum Holdings se pouští do servisu PC

20. 2. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © reji - Fotolia.com
Centrum Holdings, provozovatel portálu Centrum.cz, ve spolupráci s firmou Vronli zavádí službu servisu na dálku prostřednictvím internetu. Mají se servisní firmy začít obávat nové konkurence?

Společnost Centrum Holdings, která vedle jiných internetových projektů provozuje portál Centrum.cz, rozšiřuje služby své uživatelské podpory. Ve spolupráci s firmou Vronli nabízí uživatelům tzv. servis na kliknutí.

Po celý týden včetně víkendu od 8:00 do 23:00 nabízejí Centrum Holdings a Vronli uživatelům pomoc s řešením problémů s jejich počítačem po internetu.

Uživatel musí nejdříve vyplnit formulář a následně stáhnout a spustit servisní aplikaci. Poté se otevře okénko pro chat s technikem. Uživatel nahlásí, jaký má problém a technik provede diagnostiku.

Až sem je celá služba zdarma. Po diagnostice se uživatel dozví, na kolik by jej vyřešení jeho problémů takto na dálku vyšlo. Pokud lze problém vyřešit na dálku a uživatel souhlasí s nabídnutou cenou, technik se pustí do práce. 

Servis za dvě stovky

Centrum Holdings ve zprávě pro média uvádí, že nejlevnější úkony vyjdou na 199 Kč a průměrná cena zásahu technika se pohybuje okolo 240 Kč. Platí se až po odstranění problému.

Zaplatit lze on-line pomocí platební karty nebo platebního systému GoPay. Dále také převodem z běžného účtu nebo složenkou.

Společnost Centrum Holdings tvrdí, že novou službu zavádí kvůli údajně velkému množství uživatelů, kteří se na technickou podporu stávajících služeb (např. e-mailová služba portálu Centrum.cz) obracejí s nesouvisejícími problémy.

Nejčastějšími problémy jsou zavirovaný počítač nebo poškozený operační systém, např. pomalý start, nenadálé chyby při používání počítače, tzv. modrá smrt a tak podobně,“ uvedl ve zprávě pro média Miroslav Kubát, produktový manažer Centrum Holdings.

 

Není servis jako servis

Co však ve skutečnosti bude nabízet servis na dálku, jehož možnosti jsou pochopitelně limitované?

CS24

V obchodních podmínkách poskytovaných servisních služeb se konkrétně píše o „odstranění škodlivých souborů a aplikací za účelem zabezpečení počítače, odstranění nepotřebných souborů a aplikací za účelem zrychlení počítače, modifikaci nastavení operačního systému Microsoft Windows a nainstalovaných aplikací a provedení dalších servisních prací dle požadavků klienta.“ 

Servis na dálku pro koncové uživatele není v rámci českého internetu ničím novým. Uživatelé se s ním mohou setkat například na stránkách katalogu počítačových programů Slunečnice.cz, kde jej nabízí provozující společnost Internet Info ve spolupráci s firmou Noveria Online (Nejdeto.cz). Slunečnice.cz je přitom přímou konkurencí pro Stahuj.cz a SW.cz ze stáje Centrum Holdings.

Zdroj: Centrum Holdings, ChannelWorld

Čtěte dále

Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services