Servisní služba Total Service Care umožňuje zákazníkům společnosti Canon kontrolu nákladů v oblasti velkoformátového tisku a regulaci cash-flow.
V rámci služby můžete volitelně nabídnout instalaci, telefonickou podporu, servis u zákazníka a automatickou dodávku spotřebního materiálu.
Zákazník pak platí za služby, které skutečně využívá. Poplatky za servis a podporu řešení jsou zahrnuty v ceně této služby. Podle potřeby si může nastavit rychlost odezvy.
Účtujte klientům automaticky
Pokud poskytujete servisní služby, můžete využít tzv. eMaintenance, které automaticky reportuje stav zařízení u klienta. Zařízení samo hlásí technikům poruchy a stav, podle čehož si mohou připravit potřebné součástky k opravě.
Systém také pravidelně posílá poskytovateli informace o využívání služeb, což umožňuje automaticky objednávat nový inkoust a účtovat jej.
„Reakce našich zákazníků a obchodních partnerů ukazovaly na vzrůstající poptávku po řešení, které by usnadňovalo kontrolu nákladů na tisk, lepší regulaci cash flow a minimalizaci prostojů,“ osvětlil zavedení služby v tiskové zprávě Martin Lucký, manažer velkoformátového tisku Canon CZ.
Total Service Care je k dispozici v celé Evropě pro uživatele velkoformátových tiskáren imagePrograf iPF650, iPF655, iPF6300, iPF6350, iPF750, iPF755, iPF8300 a také novinek iPF6300S a iPF8300S.
Zdroj: Canon CZ