Candefero Channel Partner of the Year Awards ohodnocují úspěchy resellerů v konkrétních oblastech v jednotlivých regionech. Vítězové byli oceněni minulý týden v Barceloně na Canalys Channels Foru – největší nezávislé konferenci pro prodejní kanál v regionu.
„S nadšením jsme na fóru oznámili vítěze a ocenili každého z nich cenou na pódiu před jejich kolegy a výrobci, se kterými úzce spolupracují,“ uvedl Steve Brazier, prezident a CEO Canalysu.
„Channel komunita v regionu EMEA hraje kritickou roli v dosahování úspěchu, pro její zákazníky a stejně tak pro výrobce, jejichž produkty a služby dodávají. Jsou zásadním prvkem, který pomáhá byznysu obsloužit zákazníky, propojit s partnery a posílit zaměstnance vytvářením technologických řešení, které drží krok s měnícím se prostředím byznysu,“ dodal.
Ocenění Candefero hodnotí výkon v pěti specifických oblastech – růst tržeb, on-line prodej, mobilita, spravované služby a inovace. Vyhlašován je i celkový partner roku v regionu. Vítězové byli vybráni z řady nominací, které obdržel panel analytiků. Následovaly rozhovory a průzkum, který ohodnotil, jak každý partner investuje do dalšího rozvoje, výkonu, odbornosti a jakou obchodní hodnotu generuje svým zákazníkům.
Vítězové jednotlivých kategorií:
- Sofcat – za úspěchy dosažené v oblastech růstu, služeb a inovací (EMEA partner roku).
- NTS Netzwek Telekom Service – za výjimečný růst a spokojenost zákazníků (vítěz v oblasti růstu tržeb).
- Bechtle – za kapitalizaci rychlého růstu online prodeje při vyvážení potřeb tradičních prodejních kanálů (vítěz kategorie online prodej).
- EBF – za velkou spokojenost zákazníků po nasazení podnikového mobilního řešení (vítěz v kategorii mobility).
- Logicalis – za vystavění udržitelných služeb, které kontinuálně investují do dalších oblastí (vítěz kategorie managed services).
- MarkIT – za chytré nasazení online obchodních nástrojů s využitím analytiky (vítěz kategorie inovací).
Zdroj: Canalys