Mezi dalšími sponzory Canalys Channels Forum 2013 se objevují firmy Schneider Electric, Juniper Networks, Toshiba, Adobe, Acer, AMD, Eaton, F5, Fujitsu, McAfee, Trend Micro, VMware a Webroot.
Další součásti konference pak sponzorují Autotask, CHG, Vision Solutions, Vidyo, ShoreTel, Seagate, SAP, Symantec, Samsung, Miradore, Box, Barracuda Networks a Violin Memory.
Letos Canalys zavádí CCF Championships. Partneři budou získávat body za každé vystoupení a setkání jeden na jednoho. Vítězové budou vyhlášení na závěrečném slavnostním večeru. Průběžné bodování má být k dispozici po celou dobu konference.
„Channel Leadership panely v závěrečných vystoupeních umožní účastníkům přímo pokládat otázky regionálním představitelům výrobců a objasnit tak výzvy, jako jsou konflikty při prodeji, marketingová podpora, směr portfolia a investice do certifikací. Je to vzácná příležitost získat okamžité odpovědi technologických titánů na obavy stran kanálu,“ uvedl Alex Smith, analytik společnosti Canalys.
Za jeden z hlavních přínosů Canalys Channels Forum účastníci považují možnost setkání jeden na jednoho, které jsou k dispozici po oba dny konference od 7:00 do 19:00. Jsou pak protiváhou odborných analýz.
„Přestože z pohledu obsahu jsou plenární prezentace povinné, nás vysoké hodnocení některých vystoupení v roce 2012 překvapilo, jak delegáti získávají větší interakci s vystupujícími a zároveň lépe porozuměli oznámením,“ dodala Rita Chaher, marketing and events director společnosti Canalys.
Zdroj: Canalys