Hlavním tématem letošního ročníku, který se koná od 3. do 5. 10. 2011, jsou cloudové technologie. Podtitul konference zní „From cloud to clarity,“ což lze česky vyjádřit jako vyjasnění cloud computingu. Konference je určena především pro resellery, distributory, poskytovatele telco služeb a softwarové firmy, kterým pomohou aktuální poznatky zlepšit byznys plán.
Canalys tvrdí, že přestože většina trhů se dostala nebo se dostává úspěšně z recese, firmy musí čelit stále tvrdé ekonomické realitě. Cílem konference je tedy pomoci partnerům přejít na nejnovější technologické trendy a zvýšit tak efektivitu a hodnotu jejich byznysu pro zákazníky. Druhým z cílů je prohlubování a případně budování nových vztahů mezi výrobci a distributory a příležitost pro uzavírání nových obchodů.
Registrovat na akci se můžete na stránkách Canalyschannelsforum.com, poplatek za registraci činí 2 000 eur a jsou v něm zahrnuty všechny platby na konferenci, zpáteční let do Barcelony, ubytování na dvě noci a další. K registraci je nutné být členem komunity Candefero, kde se po skončení konference objeví ke stažení prezentace a video záznamy.
Canalys očekává, že letošní ročník Canalys Channels Forum 2011 navštíví více než 1 000 významných partnerů a akce se tak stane největší nezávislou konferencí v Evropě. Akce se účastní i zástupci řady významných výrobců, konkrétně AMD, HP, IBM, Brocade, APC, Iomega, Hitachi, Fujitsu, Lenovo, McAfee, Samsung, ShoreTel, WatchGuard, Alvea Services, Avira, CHG-Meridian a Joynet.
Program Canalys Channels Forum 2011
Přednášková část setkání se uskuteční během dvou dní 4. a 5. 10. a za mikrofonem se vystřídají hlavní manažeři významných IT firem společně s analytiky Canalyst. K nejvýznamnějším osobnostem, které letos pronesou keynote, patří Léo Apotheker, CEO a President Hewlett-Packard, Steve Brazier, President a CEO analytické společnosti Canalys a Emilio Ghilardi senior vice president and chief sales officer v AMD.
Kompletní program konference najdete spolu s dalšími podrobnými informacemi na webu canalystchannelsforum.com.
ChannelWorld jako mediální partner celé akce pro vás opět připraví reportáž a přinese další zajímavé materiály přímo z Barcelony.
Zdroj: Canalys