CA zavedlo českou technickou podporu ARCserve

12. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost CA Technologies, výrobce softwaru, oznámila zavedení lokální technické podpory pro partnery a zákazníky dostupné také přes webový portál v českém jazyce. Jak podpora funguje?

CA zavedlo českou technickou podporu ARCserveCA Technologies spustilo 1. 1. lokalizovanou technickou podporou v českém jazyce, která má odstranit jazykovou bariéru s místním trhem.

Partneři a zákazníci, kteří mají platnou maintenance smlouvu na zakoupené licence, mohou po přihlášení na webovém portálu bezplatně vznést dotaz na technickou podporu.

Milan Mottl, channel account manager pro střední a východní Evropu, ChannelWorldu sdělil: „Partneři a klienti mohou řešit konkrétní technické problémy buď prostřednictvím formuláře nebo zaslat dotaz na uvedený e-mail. Za systémem pak stojí český tým, který řeší daný incident.

Na speciálním webu můžete řešit podporu pro CA ARCserve Backup, CA ARCserve Replication & High Availability a CA ARCserve D2D. Web ARCserve Support obsahuje také krátké představení produktů a odkaz na mezinárodní portál s obchodními informacemi pro partnery v angličtině.

Zdroj: CA technologies, ChannelWorld

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Ekologický (o)tisk s CDC Data
Ekologický (o)tisk s CDC Data
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky