CA zavedlo českou technickou podporu ARCserve

12. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost CA Technologies, výrobce softwaru, oznámila zavedení lokální technické podpory pro partnery a zákazníky dostupné také přes webový portál v českém jazyce. Jak podpora funguje?

CA zavedlo českou technickou podporu ARCserveCA Technologies spustilo 1. 1. lokalizovanou technickou podporou v českém jazyce, která má odstranit jazykovou bariéru s místním trhem.

Partneři a zákazníci, kteří mají platnou maintenance smlouvu na zakoupené licence, mohou po přihlášení na webovém portálu bezplatně vznést dotaz na technickou podporu.

Milan Mottl, channel account manager pro střední a východní Evropu, ChannelWorldu sdělil: „Partneři a klienti mohou řešit konkrétní technické problémy buď prostřednictvím formuláře nebo zaslat dotaz na uvedený e-mail. Za systémem pak stojí český tým, který řeší daný incident.

Na speciálním webu můžete řešit podporu pro CA ARCserve Backup, CA ARCserve Replication & High Availability a CA ARCserve D2D. Web ARCserve Support obsahuje také krátké představení produktů a odkaz na mezinárodní portál s obchodními informacemi pro partnery v angličtině.

Zdroj: CA technologies, ChannelWorld

Čtěte dále

T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB