Hlavní navigace

Broadcom je blízko převzetí Symantecu za 15 miliard dolarů

15. 7. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Trápícího se výrobce antivirového softwaru by mohl koupit dodavatel čipů Broadcom. Média naznačují, že akvizice je již na spadnutí, nicméně k podepsání konečné dohody zatím nedošlo.

Společnost Broadcom vede pokročilá jednání o převzetí společnosti Symantec za částku pohybující se kolem 15 miliard dolarů. Přestože spekulace médií nadále sílí, podle deníku Financial Times zatím nedošlo k podepsání konečné dohody.

Někteří technologičtí analytici odhadují, že v souvislosti se slábnoucím tržním podílem Symanteku i v klíčových segmentech bude muset šéf Broadcomu Hock Tan přistoupit k agresivnímu snižování nákladů v Symanteku.

Spekulace o transakci se objevily téměř dva měsíce po nečekané rezignaci CEO Symanteku Grega Clarka. Clark odstoupil v tentýž den, kdy výrobce antivirového softwaru vydal varování o zisku a jeho akcie se prudce propadly.

Dočasným ředitelem společnosti byl jmenován Richard Hill, jenž okamžitě zahájil velké změny v partnerském programu. Ty se týkají zejména rychlosti reakce na poptávku a využívání příležitostí.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?