Ve čtvrtletí končícím 1. 6. 2013 prodalo BlackBerry celkem 6,8 milionu smartphonů a vygenerovalo ztrátu 84 milionů dolarů, což je pod očekáváním analytiků. Výrobce nespecifikoval, jakou část z prodaného objemu představovaly nové smartphony BlackBerry 10.
Tržby společnosti činily 3,1 miliardy dolarů, což je meziročně o 9 % více. Čistá ztráta z běžné činnosti se za poslední čtvrtletí snížila na 84 milionů dolarů z 510 milionů ve stejném období před rokem.
Operační systém BlackBerry držel v prvním čtvrtletí roku 2013 pouze 2,9% podíl proti 6,4 % v prvním kvartálu roku 2012.
Analytik IDC Francisco Jeronimo tvrdí, že aby výrobce vývoj zvrátil, „potřebuje silné kampaně pro zvýšení povědomí; nová zařízení za nižší cenu a znovu zaměření na podnikový segment, kde stále ještě má šanci. Spotřební segment je ztracený a jedinou šancí je enterprise segment, především velké podniky.“
Zdroj: IDG News Service