Společnost BlackBerry nastínila během svého setkání BlackBerry Experience hrubý náčrt budoucí podoby spolupráce s channel partnery.
BlackBerry, potýkající se se silným poklesem tržeb, se chce v nové strategii zaměřit na oblast, v níž vidí svou silnou stránku: bezpečnost.
Společnost se chce zaměřit na partery, kteří mají zkušenosti s vertikálami nebo velkými průmyslovými segmenty. Zároveň chce spolupracovat channel partnery výrobců jako jsou SAP a Salesforce.com (tyto dvě konkrétně zazněly během prezentace).
John Sims, prezident společnosti pro globální podnikové služby, uvedl, že zájmem BlackBerry je sjednocovat různá řešení za účelem posílení mobilní pracovní síly.
„Naší vizí je bezpečné propojení pracovní síly s daty, aplikacemi, stroji a jinými lidmi za účelem dosažení nejvyšší možné produktivity,“ uvedl.
Na podporu vize polečnosti hovořil John Sims o rostoucím globálním objemu dat a s ním spojeného rostoucího počtu jejich úniků a zneužití. Bezpečnost má v tomto novém světě hrát zásadní roli a BlackBerry chce přinést podnikovým zákazníkům z nejrůznějších odvětví odpovídající řešení.
Zdroj: IDG News Service