BlackBerry mění partnerský program

23. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: blackberry.com
Výrobce smartphonů BlackBerry chce více spolupracovat s poskytovateli řešení. Vylepšil proto program BlackBerry Partner Support Services (BPSS).

Největší změny v programu BlackBerry Partner Support Services se týkají nových úrovní, které mají umožnit channel partnerům nacenit služby efektivněji a získat konzistentnější marže.

BlackBerry partnerům uvolní také svou technickou podporu, která by měla lépe reagovat na všechny požadavky. Připravuje také nová vstupní kritéria s tím, že nabídne slevy vázané na certifikace.

Dříve program podpory fungoval na modelu „per-incident“ - platby za incident. Na základě reakcí partnerů BlackBerry tento přístup změnilo.

Společnost uvedla, že si uvědomila potřebu konzistentnější nákladové struktury, která je více v souladu s tím, jak funguje channel. Nový model bude založen na platbách za uživatele (zařízení) a za měsíc.

Program BPSS půjde navíc nad úroveň tradičních resellerů a zahrne také vývojáře aplikací. Poskytovatelé řešení se mohou registrovat do programu na partners.blackberry.com.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi