BlackBerry mění partnerský program

23. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: blackberry.com
Výrobce smartphonů BlackBerry chce více spolupracovat s poskytovateli řešení. Vylepšil proto program BlackBerry Partner Support Services (BPSS).

Největší změny v programu BlackBerry Partner Support Services se týkají nových úrovní, které mají umožnit channel partnerům nacenit služby efektivněji a získat konzistentnější marže.

BlackBerry partnerům uvolní také svou technickou podporu, která by měla lépe reagovat na všechny požadavky. Připravuje také nová vstupní kritéria s tím, že nabídne slevy vázané na certifikace.

Dříve program podpory fungoval na modelu „per-incident“ - platby za incident. Na základě reakcí partnerů BlackBerry tento přístup změnilo.

Společnost uvedla, že si uvědomila potřebu konzistentnější nákladové struktury, která je více v souladu s tím, jak funguje channel. Nový model bude založen na platbách za uživatele (zařízení) a za měsíc.

Program BPSS půjde navíc nad úroveň tradičních resellerů a zahrne také vývojáře aplikací. Poskytovatelé řešení se mohou registrovat do programu na partners.blackberry.com.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících