Největší změny v programu BlackBerry Partner Support Services se týkají nových úrovní, které mají umožnit channel partnerům nacenit služby efektivněji a získat konzistentnější marže.
BlackBerry partnerům uvolní také svou technickou podporu, která by měla lépe reagovat na všechny požadavky. Připravuje také nová vstupní kritéria s tím, že nabídne slevy vázané na certifikace.
Dříve program podpory fungoval na modelu „per-incident“ - platby za incident. Na základě reakcí partnerů BlackBerry tento přístup změnilo.
Společnost uvedla, že si uvědomila potřebu konzistentnější nákladové struktury, která je více v souladu s tím, jak funguje channel. Nový model bude založen na platbách za uživatele (zařízení) a za měsíc.
Program BPSS půjde navíc nad úroveň tradičních resellerů a zahrne také vývojáře aplikací. Poskytovatelé řešení se mohou registrovat do programu na partners.blackberry.com.
Zdroj: IDG News Service