Zvýšení efektivity v rámci Slovenské republiky a rozšíření celého obchodního segmentu. To jsou hlavní cíle posílení týmu BenQ o Vladimíra Dzuričeka (34).
„Chceme zintenzivnit svou přítomnost na slovenském trhu. Vladimír má za úkol vybudovat silný retail a dealerský prodejní kanál. Celý tým se soustředí zejména na komunikaci s partnery,“ uvedl pro ChannelWorld Mike Borze, ředitel BenQ v regionu CEE.
Vladimír Dzuriček má s obchodováním na slovenském trhu bohaté zkušenosti. Jeho obchodní činnost je spojena jak s černou, tak i s bílou technikou. Pracoval ve společnostech East trading Company, Frigotech a naposledy v Sony Slovakia, kde zastával pozici Sales Reprezentative.
S novou posilou souvisí i další změna v lokálním týmu BenQ. Matúš Výbošťok (34), který působí v řadách výrobce od roku 2006, nejprve zastával funkci produktového manažera, následně se vypracoval na prodejního manažera a od 1. 2. 2010 zastává pozici Teamleadera - Sales Managera CZ / SK. Své zkušenosti získal ve společnosti Ben International, kde pracoval devět let jako regionální manažer.
Zástupce výrobce doplňuje ještě Karel Kos (30), který nastoupil do BenQ v létě loňského roku na pozici produktového manažera pro Českou republiku.
BenQ v roce 2009
Provedené personálnízměny souvisí podle výrobce s posílením pozice na tuzemských trzích. „Dosáhli jsme plánovaných obratů a posílili tržní podíl v oblasti LCD monitorů i projektorů,“ upřesnil Mike Borze.
BenQ v loňském roce uvedlo na český a slovenský trh dvě nové řady produktů. All-in-one PC nScreen a TV monitor s úhlopříčkami 21,5” a 24”. V letošním roce se chystá prosadit mimo jiné s novinkami v oblasti projektorů s krátkou projekční vzdáleností i s 3D projektory.