Společnost Barracuda Networks spustila nový globální partnerský program Barracuda Partner Success Program. Ten je postavený na dvou základních pilířích – modelu sdíleného úspěchu a partnerské agilitě.
Klíčovým odlišujícím prvkem programu jsou podle Barracudy možnosti podpory prodejních partnerů napříč různými cestami na trh – skrze přeprodej, poskytovatele řízených služeb a tržiště.
Partneři, kteří přeprodávají řešení dodavatele, budou oceňovaní jako celek bez ohledu na cestu na trh, a budou moci těžit z výhod a zdrojů na základě jejich celkového prodejního přínosu.
„V konečném důsledku chceme, aby naši partneři dokázali pružně reagovat na neustále se měnící potřeby zákazníků, pokud jde o způsoby spotřeby, pořizování a poskytování technologických řešení,“ uvádí Jason Beal, viceprezident společnosti Barracuda pro celosvětové partnerské ekosystémy.
Čtyři úrovně, více spokojenosti
Současně se spuštěním programu zavádí Barracuda také certifikaci pro úspěšné nasazování řešení u zákazníků, která umožňuje pracovníkům oddělení prodeje zlepšovat loajalitu zákazníků, zvyšovat jejich spokojenost a v konečném součtu i prodej.
„Sledujeme, že čím dál více resellerů najíždí na hybridní obchodní model, kdy spolupracuje s Barracudou v oblasti dalšího prodeje, řízených služeb a nákupu prostřednictvím tržišť,“ komentuje Beal.
„Prostřednictvím programu Barracuda Partner Success Program získají reselleři například přístup k podpoře prodeje a marketingu se zdroji, které ukazují, jak mohou poskytovatelé hyperškálovatelných služeb nabízet zákazníkům společná řešení vytvořená pro dnešní moderní IT prostředí,“ dodává.
Od 5. 1. 2024 budou prodejci zapojení do programu Barracuda Partner Success Program mít možnost využívat výhody upgradovaných úrovní Premier, Preferred, Authorised a Affiliate.
Zdroj: IDG News Service