Azlan má nové logo a web

20. 5. 2009
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Azlan, divize společnosti Tech Data Corporation zaměřená na distribuci s přidanou hodnotou, změnila své logo a webové stránky. Jaké jsou cíle této proměny a co přináší prodejcům a dodavatelům služeb u nás?

Azlan se přimknul k Tech Datě. Lev v logu ustoupil do pozadí a je k vidění na tiskových a webových marteriálech distributoraDivize Azlan společnosti Tech Data Corporation změnila své logo, aby se ještě více přihlásila ke své mateřské firmě. Pod novým logem a s novými webovými stránkami bude vystupovat také český Azlan, který je součástí Tech Data Distribution.

„Cílem této změny zdůraznění jedinečné přidané hodnoty, kterou Azlan poskytuje, a finanční stability firmy Tech Data jako předního distributora IT produktů s více než 100 000 zákazníky ve stovce zemí světa. Nové logo využívá iniciály společnosti Tech Data (TD), díky čemu se Azlan graficky propojuje se všemi aktivitami firmy  po celém světě. Zároveň si ale na tiskovinách a webových stránkách ve formě vodoznaku umístěného těsně u nového loga ponechává původní motiv lva, který symbolizuje kombinaci vášně a zkušeností, tedy hodnot, které si divize Azlan chce i nadále ctít," popisuje změnu oficiální tiskové prohlášení.

Podle Simona Englanda, Managing Directora evropského Azlanu, je nové logo výrazem vlastností, o které Azlan obohacuje společnost Tech Data. „Novým logem hovoříme o Azlanu jako o části firmy, která je zaměřena na inovace a aktivity směřující k vytváření nových příležitostí, ale zároveň poskytující bezkonkurenční úroveň služeb podpořených velmi solidní finanční stabilitou i v těchto náročných časech," dodává.      

Nové grafické prvky se přenesou také do zmodernizovaných internetových stránek divize Azlan, které mají ambici sloužit jako ještě lepší platforma pro podporu obchodních partnerů divize. Česká verze stránek je přístupná na adresách www.azlan.cz a www.azlan.com/cz

Na lokalizovaných webových stránkách naleznete přehled značek v distribuci Azlanu, kontakty na zaměstnance a samozřejmě informace pro nové i stávající partnery. Seznámit se můžete s profily jednotlivých obchodních jednotek nebo službami mezinárodního obchodního týmu. Na webu jsou rovněž publikována videa související s produkty, na které se Azlan zaměřuje.

ICTS24

„Nové modernizované webové stránky divize Azlan považuji za další nezbytný krok k tomu, abychom byli opět blíž našim partnerům. Nové stránky jsou koncipované tak, aby si tam každý náš partner mohl najít potřebné informace ke své práci a to jak obchodní, tak technické. Prostřednictvím těchto stránek chceme s obchodními partnery sdílet nejen nejžhavější novinky z oboru, ale třeba tam i prezentovat naše společné úspěchy, které zaznamenáváme při realizaci konkrétních projektů," popsala přínos nových stránek Michaela Modálková, ředitelka českého Azlanu.

Divize Azlan v současné době zajišťuje v České republice a na Slovensku distribuci produktové řady Cisco, síťových produktů, kabeláží, serverů a produktů IT bezpečnosti dalších značek. Na Tech Data Fóru 2009 divizi čtenářům ChannelWorldu nedávno podrobněji představila právě Michaela Modálková. Na video se můžete podívat zde.

Čtěte dále

T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty