Avaya spouští nový program, bude cílit na střední podniky a nebude pro všechny

13. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Vybraní partneři budou v rámci programu Midmarket Select Program nabízet balíčky komunikačních řešení podnikům o 100 až 2 000 zaměstnancích.

Společnost Avaya se zaměří na podnikové zákazníky střední velikosti prostřednictvím nového programu s názvem Midmarket Select Program. Ne všichni partneři se však budou moci přidat.

Program poskytne „omezenému počtu partnerů v rámci Avaya Connect" přístup k balíčkům Select Engagement Packages, které obsahují služby a řešení pro unifikovanou komunikaci, video, sítě nebo mobilitu. Balíčky jsou postaveny na platforma Avaya IP Office.

Účast v programu není omezena geograficky, ale partneři budou vybíráni na základě certifikátů, obchodních plánů a dalších parametrů. Avaya účastníkům slibuje zvýšení marketingové zdroje, školení a podporu v oblasti zvyšování poptávky.

Mezi již vybrané účastníky programu patří dvanáct společností a nyní se mohou zapojit další i z Evropy.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT