Společnost Avaya zabývající se technologií jednotné komunikace (UC) oznámila, že vylepšila svůj partnerský program Edge ve snaze podpořit další poskytování služeb prostřednictvím tohoto kanálu.
Avaya spustila komunikační platformu jako službu, která bude obsahovat množství API rozhraní, jež budou partneři moci nabízet koncovým uživatelům. Platforma nabídne rozhraní se sociálními sítěmi s cílem urychlit partnerům uvedení výrobků na trh.
Změna přichází v souvislosti se snahou firmy přesměrovat své partnery od tradičního modelu distribuce a přeprodeje k modelu poskytování ucelených řešení pro jednoutnou a kontaktní komunikaci.
Nová řešení přinesou integraci umělé inteligence a biometrických funkcí; s tím mají partnerům pomoci průběžná školení. Avaya rovněž představila sociální síť pro chatboty a v budoucnu umožní partnerům nabízet koncovým zákazníkům služby Avaye prostřednictvím virtuální asistentky Alexy od Amazonu.
V následujícím roce se pak společnost plánuje soustředit na tři klíčové oblasti: cloud, poskytování kompletních řešení vycházejících z ekosystému řízeného rozhraním API a dodávání nových technologií a inovací.
Zdroj: IDG News Service