Avaya nazvala novou celosvětovou iniciativu jako Avaya One Source. Dostupná bude channel partnerům a distributorům.
Produktové katalogy výrobce po významných akvizicích, jako jsou firmy Nortel Networks a RADVision, poměrně nabobtnaly. Channel tým proto zapracoval na výrazném snížení složitosti produktové nabídky a ceníků pro partnery.
Renzo DiPasquale, kanadský ředitel prodejních kanálů v Avayi, uvedl pro CDN, že společnost zredukovala 1 400 ceníkových materiálů na 13, přičemž zkombinovala více než 200 samostatných cenových katalogů do jednoho.
Během tohoto procesu Avaya taktéž standardizovala globální nastavení cen a slev spolu se speciálními cenami pro situace ve výběrových řízeních. One Source bude mít také stupňované snižování cen podle partnerských úrovní.
„Za tím vším je cíl zjednodušení dělání byznysu se společností Avaya. Když jsme spojili dvě organizace, měli jsme řadu balíků, nástrojů a procesů a One Source to celé partnerům zjednodušuje. Potřebovali jsme integrovanější systém, který by zjednodušil nacenění a objednávky spolu seslevami,“ uvedl DiPasquale.
Avaya připravuje One Source pro více než 9 000 partnerů po celém světě. V One Source budou poskytovatelé řešení moci sdílet nabídky s distributory skrze web a mít přístup k nabídkám a objednávkám bez potřeby VPN.
DiPasquale také uvedl, že v některých případech se sníží čas poskytovatelů pro vytvoření a podání nabídky až o 50 %.
Zdroj: IDG News Service